Integracja z systemami ERP

Wykorzystujecie Państwo na gruncie prowadzenia swojej działalności gospodarczej programy magazynowo-księgowe lub macie plany ich wdrożenia w przyszłości? Jeśli tak, to dzięki naszemu modułowi synchronizacji z łatwością zintegrujecie ten system ze sklepem internetowym stworzonym przez firmę Gocreate.

Nasz program obsługuje nastepujące systemy:

  • Comarch ERP OPTIMA,
  • Comarch ERP XL,
  • Sage symfonia,
  • Subiekt GT,
  • WF-mag,
  • Raks,
  • oraz dowolny inny wskazany przez Państwa.

Integracja oprogramowania sklepu z programem magazynowo-księgowym jest dokonywana w pełni zautomatyzowanym procesie, dzięki czemu nasi klienci oszczędzają niewiarygodną ilość czasu i pieniędzy, unikają też wielu błędów i nieporozumień. Nasz autorski moduł synchronizacji jest zaawansowanym narzędziem, wspierającym wszystkie, najpopularniejsze programy magazynowo-księgowe.
 


 
 
 
 
 
     

 

Zobacz pełną prezentacje integracji z Comarch Optima oraz Comarch ERP XL


Internetowi sprzedawcy najczęściej używają własnych systemów do obsługi magazynu lub przetwarzania zamówień i dokumentowania sprzedaży. Poważnym problemem jest utrzymanie w dłuższej perspektywie czasu, zgodności pomiędzy ofertą prezentowaną w Internecie, a faktycznymi stanami magazynowymi. Jeszcze większe kłopoty pojawiają się, jeśli sprzedaż prowadzona jest dwutorowo - za pośrednictwem sklepu internetowego i tradycyjnego.
 

Zobacz pełną prezentacje integracji z Subiektem GT


Częstym, negatywnie ocenianym przez klientów zjawiskiem jest oferowanie przez sklep internetowy produktów, które nie znajdują się fizycznie na magazynie, ponieważ zostały one wyprzedane poprzez sklep tradycyjny. W takim przypadku realizacja zamówienia internetowego siłą rzeczy zostaje opóźniona o czas sprowadzenia produktu od dostawcy, albo też staje się kompletnie niemożliwa. Obie sytuacje, jak można przypuszczać, skutkują niezadowoleniem klientów. Można tego skutecznie uniknąć, przeprowadzając na bieżąco dwie podstawowe operacje:

Moduł synchronizacji GOcreate został stworzony po to, aby powyższe operacje były wykonywane automatycznie, bez konieczności ingerowania w nie człowieka. Dane o zamówieniach w sklepie internetowym, dzięki integracji sklepu z systemem magazynowo-księgowym, będą automatycznie przenoszone do niego. Zlikwidowana zostanie tym samym konieczność ręcznego kopiowania lub przepisywania operacji, a dokumenty sprzedażowe obsługujący system będzie mógł wystawić szybko i sprawnie, w zasadzie "jednym kliknięciem".

 

Jesteśmy zaproponować również integracje z dowolnym programem księgowo-magazynowym, który istnieje w Państwa firmie.

 

 

info Zainteresowała Cię nasza oferta? Zapraszamy do kontaktu:
GOcreate: Ul.Czapliniecka 50; 97-400 Bełchatów; Telefon: (44) 633 90 11; E-mail: info@gocreate.pl