Platforma B2B

Dedykowane systemy B2B

Nasze autorskie rozwiązanie usprawniaja i automatyzuje procesy biznesowe, komunikacje oraz wymianę Twoich danych. To zbiór funkcjonalności oraz narzędzi, pozwalających sprawnie zarządzać i kształtować relacje między Twoją firmą i Twoimi partnerami: dostawcami, pośrednikami oraz dystrybutorami.
 

Najważniejsze funkcjonalności systemu B2B firmy GOcreate:

  • sprawdzoną, aktualną informację na temat całej oferty produktowej,
  • dostępność platformy online 24h na dobę,  7 dni w tygodniu,
  • wygodną prezentację dostępności towaru (obejmującą stany magazynowe, terminy realizacji i terminy dostawy),
  • prezentację cen uwzględniających rabaty zalogowanego lub wskazanego odbiorcy,
  • łatwą obsługę transakcji – od rezerwacji, po złożenia zamówienia,
  • automatyzację dokumentów handlowych i sprzedażowych,
  • posprzedażowo: wgląd w status realizacji zamówienia, status płatności, reklamacje, czas trwania i zakres gwarancji, zwroty itp.,
  • odpowiednie polityki cenowe oraz kredyty kupieckie dla klientów,
  • wygodną wymianę informacji i dokumentów pomiędzy kontrahentami,
  • oraz inne możliwości dopasowane do wymagań i branży klienta.

 

Zwroty, reklamacje

Automatyzacja procesów
przez klienta i obsługę

System WMS

Autorrski system zarządzania
magazynem

Konfiguratory

Indywidualne rozwiązania
tworzone przez klienta

Brak ograniczeń

System B2B szyty na miarę,
który nie ma ograniczeń

 

Integracja z programami  ERP

Główną cechą  naszej platformy B2B - jest integracja z działającym w firmie oprogramowaniem magazynowo-księgowym dzięki czemu nie są wymagane dodatkowe nakłady pracy na aktualizowanie danych w systemach internetowych. Posiadamy własną, autorską aplikacje do synchronizacji systemu B2B z oprogramowaniami ERP. Posiadamy wieloletnie doświadczenie z najbardziej popularnymi programamy na rynku, ale jesteśmy w stanie zaproponować integracje z każdym innym.

 

Autorska aplikacja mobilna dla handlowców

Posiadamy dedykowaną aplikację mobilną, która działa na smartphonach, a także tabletach. Skierowana jest do handlowców, którzy pracują w terenie i zbierają zamówienia kontrahentów.
Aplikacja współpracuje bezpośrednio z systemem B2B co umożliwa posiadanie aktualnych stanów magazynowych i innych danych.
Dodatkowym atutem aplikacji jest możliwość pracy w trybie Offline - w miejscach gdzie aktualnie nie ma dostępu do internetu.

 

Sprzedawaj w modelu dropshipping
Wybierz i sprzedawaj produkty u innych sprzedających. Dzięki modułowi dropshippingowemu Twoi partnerzy będą oferować towar pochodzący z platformy B2B. To ty decydujesz kto zajmie się wysyłka i obsługa logistyczną.
Synchronizacja stanów magazynowych czy zamówień następuje w czasie rzeczywistym.

 

Rozwiązania szyte na miare

Aplikacja B2B stanowi gwarancję lepszego zarządzania procesami wewnątrz firmy, a także w jej otoczeniu. Odpowiednio wykorzystywana pozwali skrócić czas wykonywania różnych czynności, a także zwiększyć ich jakość.
Automatyzacja procesu to oszczędności. Więcej zautomatyzowanych procesów = więcej oszczędności.  Nasz system B2B działa w wielu krajach europy, zarówno u producentów jak i firmach dystrybujących towar.

Platforma GOcreate e-commerce B2B to nieliczne na rynku rozwiązanie, zapewniające tak dużą elastyczność, użytecznośc oraz efektywnośc pracy z systemem. 

My dopasujemy nasze oprogramowanie do wymagań klienta oraz specyfiki jego branży!



Nie kupujesz rozwiązania "pudełkowego", kupujesz rozwiązanie szyte na miarę. Tam gdzie inni twierdzą, że się nie da wtedy wkraczamy my :)

 


 

Zainteresowała Cie nasza oferta?

Zapraszamy do kontaktu z nami

Gocreate: Ul.Czapliniecka 50; 97-400 Bełchatów;