Nasze realizacje

NAGABA

 

Nagaba - polski producent obuwia wysokiej jakości


Nagaba jest spółką rodziną założona w 1993 r. w Krapkowicach-Otmęcie. W pierwszych latach swojej działalności firma zatrudniała kilkanaście osób. Ciągły rozwój produkcji, inwestycje i wzrost zatrudnienia sprawiają, że nasza firma dynamicznie się rozwija stale zwiększając grono usatysfakcjonowanych klientów.
Firma Nagaba wyprodukowała buty dla naszych skoczków narciarskich. Będą skakać w nich w Pucharze Świata 2019/2020.

 

 

 

WYZWANIE

Byliśmy odpowiedzialni za migracje sklepu internetowego firmy Nagaba, który od wilu lat funkcjonował na platformie Magento, która to z czasem stała się mało wydajna i funkcjonalna.

Najważniejsze zadania związane z wdrożeniem nowego systemu naszej firmy , Wśród nich znalazły się, m.in.:

  • Stworzenie nowego layoutu zgodnego z założeniami Responsive Web Design
  • Integracja z programem magazynowo - księgowym : Comarch XL
  • Stworzenie infrastruktury serwerowej w chmurze zdolnej do obsłużenia dużego ruchu na stronie,
  • Migracja danych : kontrahenci, zamówienia, produkty oraz migracja SEO na oprogramowanie GOcreate
  • Stworzenie zaawansowanego modułu raportowania sprzedaży i analityki
  • Przygotowanie oprogramowania do sprzedaży transgranicznej

 

 

Synchronizacja z firmą logistyczną GLS, Pocztą Polską oraz Inpost
  

Sklep Nagaba  korzysta z  wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:

  • Automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek
  • Komunikację z API spedytora
  • Pobieranie etykietek na paczki
  • Drukowanie etykiet na drukarce Zebra
  • Automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki

 
Z tego względu oprogramowanie zostało połączone z dostępnym Api aby umożliwić obsłudze sklepu jak najszybsze generowanie listów przewozowych i ich drukowanie na odpowiednich etykietach.

 

Integracja sklepu internetowego z Comarch ERP XL

 

 

Sprawna i szybka obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz aktualizowanie kategorii i produktów w sklepie internetowym to podstawa działania sklepu internetowego firmy NAGABA.


Nasza autorska aplikacja została zainstalowana po stronie serwera klienta w środowisku Windows Server i automatycznie synchronizuje bazę danych programu Comarch ERP XL z bazą danych sklepu internetowego.

W skład synchronizacji wchodzi:

  • Pobieranie zamówień
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Synchronizacja dokumnetów księgowych
  • Aktualizowanie nowych kategorii wraz z produktami
  • Importowanie towarów na podstawie produktów konfigurowalnych

 

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ Z ALLEGRO


Sklep internetowy firmy NAGABA  wykorzystuje synchronizację z serwisem aukcyjny Allegro na podstawie REST API, dzięki której wszystkie ruchy związane z aukcjami Allegro obsługiwane są z panelu administracyjnego.

 

Integracja z Allegro oferuje wiele korzyści, w tym:

  • Wystawianie przedmiotów na Allegro z poziomu panelu sklepu internetowego
  • Informację o zakończonych aukcjach na stronie sklepu
  • Aktualizację stanów magazynowych
  • Automatyczne księgowanie płatności, m.in. w PayU, Przelewy24
  • Informację o statusie aukcji na Allegro w panelu administracyjnym
  • Sprawną obsługę wielu kont na Allegro.pl.


WYMIANA, ZWROTY, REKLAMACJE

Buty to specyficzny towar, nie zawsze klient trafia z rozmiarem i wtedy wymienia towar na inny.

Naszym zadaniem było zautomatyzowanie tej części prowadzenia sklepu internetowego. W tym celu wdrożyliśmy dedykowany moduł wymiany, zwrotów i reklamacji, który umożliwia klientom  wymianę towaru przez specjalny formularz z opcją dołączenia w razie potrzeby opisu oraz zdjęć.  Następnie takie zgłoszenie jest przekazywane administratorowi. Pełna automatyzacja tego procesu pozwoliła na znaczne zwiększenie wydajności pracowników oraz o wiele szybszą obsługę wymiany, zwrotów i reklamacji butów.

  

EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY

Wynikiem wdrożenia zaprojektowanych przez nas rozwiązań jest przede wszystkim automatyzacja wielu procesów, które do tej pory były wykonywane ręcznie, a także wzrost wydajności funkcjonowania sklepu internetowego poprzez zmianę platformy oprogramowania.

Istotną zmianą jest również możliwość obsługi wszystkich zamówień z poziomu jednego panelu administracyjnego, co pozwala naszemu klientowi na obsłużenie znacznie większej liczby zamówień w tym samym czasie.
Naszym kolejnym krokiem będzie wsparcie klienta w zakresie sprzedaży transgranicznej.