Oprogramowanie sklepu internetowego - sprzedaż obuwia

Jesteś producentem lub dystrybutorem obuwia? Szukasz rozwiązania sklepu internetowego lub platformy B2B dla Twojej firmy? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie.

Dedykowane oprogramowanie sklepu internetowego dla branży obuwniczej

Branże obuwniczą znamy bardzo dobrze. Od kilkunastu lat nasi klienci sprzedają swoje obuwie na rynku polskim jak i kilkunastu innych rynkach.
Wiemy jakie rozwiązania zaimplementować dla tej branży aby sprzedaż była jak największa, a obsługa zleceń odbywała się w najkrótszym możliwym czasie.
Przedstawiamy kilka kluczowych elementów naszego rozwiązania oraz kilka naszych realizacji dla tego sektora.
 
Wyszukiwarka produktów
Kluczowym elementem branży obuwniczej to wyszukiwarka produktu, która pozwoli na szybkie dotarcie do szukanego obuwia.




 
Prezentacja produktu

Zakup obuwia przez internet stanowi dla wielu ludzi problem polegający na braku dotknięcia fizycznego produktu, z pomocą przychodzi prezentacja produktu na zdjęciach wysokiej rozdzielczości, interaktywnej fotografii 360 stopni, a także prezentacji obywia w "naturalnym środowisku" - tutaj często wykorzystywany jest Instagram
 

  • nazwa produktu, producent
  • koszty i sposoby wysyłki
  • opis produktu
  • cechy produktu

   
 
 
 
Karty produktowe

Karta produktu w sklepie internetowym nierzadko musi posiadać sporo informacji : opisy, specyfikacje, cechy - to wszystko powoduje mnogość informacji które należy przedstawić klientowi w odpowiedni i czytelny sposób.
Sklep internetowy z butami - prezentacja karty produktu

Tworzymy taką kartę produktu aby była przejrzysta i czytelna dla każdego użytkownika, a tym samym dzięki odciążała pracy działu obsługi klienta.







 

Konfigurator obuwia
Nasza firma stworzyła jeden z nielicznych pełnych konfiguratorów obuwia - dzięki naszemu oprogramowaniu klient sam może skonfigurować wybrany model obuwia pod siebie.
Może wybrać odpowiedni materiał, kolor, a także nanieść monogram. Konfigurator dostępny jest w sklepie producenta obuwia firmy Nagaba na rynku polskim oraz amerykańskim.
Oprogramowanie na podstawie wybranych opcji wylicza cenę obuwia, a także informuje o czasie produkcji.
Przeczytaj więcej
 

 

Instagram - prezentacja asortymentu

Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie profilów prowadzonych na Instagramie z produktami w sklepie internetowym.

Moduł ten pozwala linkować zdjęcia z instagrama i wiązać je z produktami, które są w sklepie internetowym.
Często są to zdjęcia z różnych profili, które prezentują obuwie w różnych scenerii, co pozwala klientowi zwiększyć świadomość wyboru produktu.









 
Zwroty, wymiany i reklamacje

Mimo tego, iż celem posiadania sklepu online jest generowanie jak największej ilości zamówień, zdarza się, że klienci chcą zwrócić, zareklamować lub wymienić wcześniej zakupiony towar. Według prawa konsumenckiego, firma musi być przygotowana na taką ewentualność.

Firma GOcreate  stworzyła dedykowane rozwiązanie, które porządkuje cały ten proces i zapewnia ciągłość korespondencji. Z drugiej strony klient czuje większy komfort przy zakupach online, wiedząc że w ewentualności, może bezproblemowo zwrócić bądź wymienić produkt.

 




 
Multisklep, rozwiązanie B2C i B2B

Możesz sprzedawać swoje produkty w jednym sklepie internetowym, ale możesz robić to też pod indywidualnych markach. Dodatkowo problemu nie stanowi wielojęzykowość sklepu internetowego i sprzedaż towaru na zagranicznych rynkach

Obsługa zamówień odbywa się w jednym panelu administracyjnym

 
Zwroty, reklamacje

Automatyzacja procesów
przez klienta i obsługę

System WMS

Autorski system zarządzania
magazynem

Stany magazynowe

Integracja z systemem ERP
Comarch, Subiekt

Cloud server

Wydajny hosting, który zapewni
działanie serwisy w każdych warunkach

 

Wybrane realizacje