Nasze realizacje

NiebieskiKanugr


NiebieskiKangur - Logistyka dla sklepów internetowych

Prowadzisz  sklep internetowy? Męczy Cię pakowanie i wysyłka zamówień do Twoich klientów? Zrobimy to za Ciebie - to było właśnie wyzwanie naszego klienta.

 

 

 

WYZWANIE

Zbudowanie systemu, który będzie obsługiwał magazynowanie i obsługę zamówień ze sklepów internetowych oraz Allegro dla firmy NiebieskiKangur, która specjalizuje się w obsłudze przesyłek.

System pobiera zamówienia ze sklepów internetowych oraz aukcji Allegro, które są dalej obsługiwane przez pracowników magazynu.

Dodatkowo będzie zintegrowany z taki systemami jak:
 

  • firmami kurierskimi: DPD, GLS, Fedex,DHL, Poczta Polska, Inpost
  • systemem magazynowo-księgowym Subiekt GT

 Najważniejsze cechy systemu:

  • Wystawienie dokumentu sprzedaży w imieniu sklepu
  • Logistyka przesyłek
  • Obsługa zwrotów
  • Obsługa infolinii
  • Przyjęcie dostawy
  • Magazynowanie towaru
  • Przyjęcie i obsługa zamówień, pełen fulfilment

 

 

Pobieranie zamówień

Zamówienia są pobierane do systemu ze sklepów internetowych oraz Allegro. Warunkiem pobrania wybranego zamówienia jest posiadanie odpowiedniego statusu, który wcześniej został przypisany przez administratora danego sklepu.

Obsługa zamówień

Każde zamówienie, które pojawia się w systemie przypisane jest odpowiednio do konkretnego sklepu internetowego lub konta Allegro i na podstawie którego identyfikowana jest firma.
Pracownik magazynu kompletuje towar i go pakuje. Kolejno zmienia status zamówienia, o którym informowany jest klient. Kolejny krok to wystawienie odpowiedniego dokumentu sprzedaży z programu Subiekt GT.

Każdy towar posiada informację dotyczącą jego składowania: numer regału oraz jego miejsce - to pomaga magazynierowi na szybkie dotarcie do wybranego produktu. System połączony jest z czytnikiem kodów kreskowych.

Po skompletowaniu i zapakowaniu towaru obsługa magazynu generuje automatycznie list przewozowy.

 

 

Rozliczenia

System posiada moduł rozliczeń z poszczególnymi klientami. Właściciel sklepu, który współpracuje z magazynem posiada dostęp do panelu administracyjnego, w którym widzi ilość zrealizowanych zamówień, stan towaru oraz ilość wysłanych paczek.
i na podsatwie tych danych rozliczenia z magazynem.