MyApple

 

Sklep MyApple - Oficjalny sklep forum użytkowników sprzętu Apple


 

 

WYZWANIE

Sklep.MyApple.pl to sklep internetowy, który sprzedawał swoje produkty od kilku lat na platformie home.pl. Przez ten czas wykorzystywany był silnik sklepu internetowy, który z czasem przestał być funkcjonalny, a także nie mógł sprostać wymaganiom klienta, które wzrastały wraz z wzrostem sprzedaży w sklepie.  Wraz z intensywnym rozwojem, sklep potrzebował nowego, gotowego na zmiany oprogramowania.
Naszym celem był przede wszystkim wzrost wydajności oprogramowania, a także elastyczność oprogramowania - dzięki naszemu oprogramowaniu klient mógł zrealizować swoje plany dotyczące modyfikacji oprogramowania, a także poprawić szybkość zakupów w jego sklepie internetowym.

 

 

Dropshiping

Sklep internetowy zintegrowany z hurtowniami zewnętrznymi. Klient decyduje o tym, które produkty mają się pojawić w jego sklepie internetowym, również decyduje o wysokości marży.


W sklepie znajdują się również produkty, które właściel sklepu posiada we własnym magazynie - te są wysyłane bezpośrednio do klienta poprzez firmę kurierską.

 
Integracja z Ifirma.pl

Oprogramowanie zostało zintegrowane z księgowością online - systemem ifirma.pl. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, system przekazuje dane do systemu ifirma - tam generuje się automatycznie faktura, która jest wysyłana do klienta na podany adres e-mail.

 

 

Synchronizacja z firmą logistyczną
 

 
 

Sklep.MyApple.pl korzysta z  wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:

  • automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek,
  • komunikację z API spedytora,
  • pobieranie etykietek na paczki,
  • drukowanie etykiet na drukarce Zebra,
  • automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki.

 
Z tego względu oprogramowanie zostało połączone z dostępnym Api aby umożliwić obsłudze sklepu jak najszybsze generowanie listów przewozowych i ich drukowanie na odpowiednich etykietach.
 

 

 

MARKETING INTERNETOWY

 

Wraz z wdrożeniem nowego sklepu internetowego zainicjowaliśmy działania marketingowego oparte na pozyskaniu klientów nie tylko z ruchu organicznego ale również z kampanii AdWords, na które składają się:

 

  • reklamy w wyszukiwarce Google
  • remarketing RLSA w Google
  • reklama PLA - Google Zakupy
  • remarketing dynamiczny w sieci Google
  • kampanie reklamowe w GDN

Reklamy Google wspieramy profesjonalnym narzędziem Double Click Search, jesteśmy jedną z nielicznych agencji w Polsce, które korzystają z platformy DC, dzięki temu dostarczamy swoim Klientom najlepszą jakość świadczonych usług na najwyższym poziomie.

 

 

 

EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY

Efektem wdrożenia jest zdecydowany wzrost sprzedaży oraz zautomatyzowanie wielu procesów, które do tej pory były wykonywane ręcznie.