Kampol Rusiec

 

KAMPOL - producent karm dla gołębi, grochu obłuskanego i kaszy jaglanej.


Jako rodzinna firma została założona 29 lutego 1988 roku. Podstawowym przedmiotem działalności był hurtowy handel płodami rolno-spożywczymi. Po latach potężnej dawki doświadczeń w marcu 2000 roku powstaje Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAMPOL.

Siedziba firmy wraz z całym zapleczem zostaje wybudowana od podstaw w atrakcyjnie usytuowanej miejscowości Rusiec woj. łódzkie (centrum kraju), a właścicielem jest Krzysztof Łuźniak.

 

 

 

WYZWANIE

Z firmą Kampol współpracujemy od 2014r. W 2020r odswieżyliśmy wygląd jak i wdrożyliśmy nowe oprogramowanie do sprzedaży online.

Najważniejsze zadania związane z wdrożeniem nowego systemu naszej firmy , Wśród nich znalazły się, m.in.:

  • Stworzenie nowego layoutu zgodnego z założeniami Responsive Web Design
  • Integracja z programem magazynowo - księgowym : Comarch ERP OPTIMA
  • Stworzenie infrastruktury serwerowej w chmurze zdolnej do obsłużenia dużego ruchu na stronie,
  • Przygotowanie oprogramowania do sprzedaży transgranicznej

Dodatkowo zbudowaliśmy nowy serwis internetowy dla firmy KAMPOL, wykonany w 5 wersjach językowych

 

Synchronizacja z firmą logistyczną  Pocztą Polską oraz Inpost

Sklep firmy Kampol  korzysta z  wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:

  • Automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek
  • Komunikację z API spedytora
  • Pobieranie etykietek na paczki
  • Drukowanie etykiet na drukarce Zebra
  • Automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki

 
Z tego względu oprogramowanie zostało połączone z dostępnym Api aby umożliwić obsłudze sklepu jak najszybsze generowanie listów przewozowych i ich drukowanie na odpowiednich etykietach.
 

 

Integracja sklepu internetowego z Comarch ERP XL

 

 

Sprawna i szybka obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz aktualizowanie kategorii i produktów w sklepie internetowym to podstawa działania sklepu internetowego firmy KAMPOL.


Nasza autorska aplikacja została zainstalowana po stronie serwera klienta w środowisku Windows Server i automatycznie synchronizuje bazę danych programu Comarch ERP OPTIMA z bazą danych sklepu internetowego.

W skład synchronizacji wchodzi:

  • Pobieranie zamówień
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Synchronizacja dokumnetów księgowych
  • Aktualizowanie nowych kategorii wraz z produktami
  • Importowanie towarów na podstawie produktów konfigurowalnych

 

EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY

Wynikiem wdrożenia zaprojektowanych przez nas rozwiązań jest przede wszystkim automatyzacja wielu procesów, które do tej pory były wykonywane ręcznie, a także wzrost wydajności funkcjonowania sklepu internetowego poprzez zmianę platformy oprogramowania.
Naszym kolejnym krokiem będzie wsparcie klienta w zakresie sprzedaży transgranicznej.