IGA - hurtownia pończoszniczo-bieliźniarska
Obecnie IGA jest największą hurtownią pończoszniczo-bieliźniarską w Centralnej Polsce oraz jedną z największych w Polsce. Obsługujemy klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych, głównie ze wschodu Europy.
WYZWANIE
Zaprojektowanie systemu kierowanego do klienta B2B. Usprawnienie zamówień w firmie, które do tej pory były realizowane telefonicznie przez klientów.
Głównym naszym zadaniem było zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej aplikacji do synchronizacji bazy danych sklepu internetowego z bazą danych programu Comarch ERP Optima.
Integracja sklepu internetowego z Comarch ERP OPTIMA
Sprawna i szybka obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz aktualizowanie kategorii i produktów w sklepie internetowym to podstawa działania sklepu internetowego IGA.
Nasza autorska aplikacja została zainstalowana po stronie serwera klienta w środowisku Windows Server i automatycznie synchronizuje bazę danych programu Comarch ERP OPTIMA z bazą danych sklepu internetowego.
W skład synchronizacji wchodzi:
- pobieranie zamówień,
- kontrola stanów magazynowych,
- aktualizowanie nowych kategorii wraz z produktami.
System zamówien B2B
Sklep internetowy IGA przeznaczony jest tylko dla klientów biznesowych. W bazie systemu znajdują się dotychczasowi klienci firmy, którzy wykonują zamówienia online.
Aby współpracować z platformą B2B firmy IGA, należy w formularzu rejestracyjnym oprócz standardowych pól formularza, dodatkowo załączyć dokumenty rejestrowe firmy. Wtedy administrator może aktywować wybrane konto użytkownika i umożliwić mu dostęp do platformy.
Synchronizacja z firmą logistyczną DPD
Sklep IGA.PL korzysta z wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:
- automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek,
- komunikację z API spedytora,
- pobieranie etykietek na paczki,
- drukowanie etykiet na drukarce Zebra,
- automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki.
EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY
Wzrost sprzedaży oraz zautomatyzowanie wielu czynności, które do tej pory były wykonywane ręcznie oraz również zdecydowana mniejsza, ilość błędnych zamówień to efekt wdrożenia naszego oprogramowania.