Nasze realizacje

IGA - hurtownia B2B

 

IGA - hurtownia pończoszniczo-bieliźniarska

Obecnie IGA jest największą hurtownią pończoszniczo-bieliźniarską w Centralnej Polsce oraz jedną z największych w Polsce. Obsługujemy klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych, głównie ze wschodu Europy.

 

WYZWANIE

Zaprojektowanie systemu kierowanego do klienta B2B. Usprawnienie zamówień w firmie, które do tej pory były realizowane telefonicznie przez klientów.


Głównym naszym zadaniem  było zaprojektowanie i zbudowanie wewnętrznej aplikacji do synchronizacji bazy danych sklepu internetowego z bazą danych programu Comarch ERP Optima.

 

Integracja sklepu internetowego z Comarch ERP OPTIMA

Sprawna i szybka obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz aktualizowanie kategorii i produktów w sklepie internetowym to podstawa działania sklepu internetowego IGA.


Nasza autorska aplikacja została zainstalowana po stronie serwera klienta w środowisku Windows Server i automatycznie synchronizuje bazę danych programu Comarch ERP OPTIMA z bazą danych sklepu internetowego.

W skład synchronizacji wchodzi:

  • pobieranie zamówień,
  • kontrola stanów magazynowych,
  • aktualizowanie nowych kategorii wraz z produktami.
     

System zamówien B2B

Sklep internetowy IGA przeznaczony jest tylko dla klientów biznesowych. W bazie systemu znajdują się dotychczasowi klienci firmy, którzy wykonują zamówienia online.
Aby współpracować z platformą B2B firmy IGA, należy w formularzu rejestracyjnym oprócz standardowych pól formularza, dodatkowo załączyć dokumenty rejestrowe firmy. Wtedy administrator może aktywować wybrane konto użytkownika i umożliwić mu dostęp do platformy.

 

Synchronizacja z firmą logistyczną DPD

Sklep IGA.PL korzysta z  wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:

  • automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek,
  • komunikację z API spedytora,
  • pobieranie etykietek na paczki,
  • drukowanie etykiet na drukarce Zebra,
  • automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki.

 

 

 

EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY

Wzrost sprzedaży oraz zautomatyzowanie wielu czynności, które do tej pory były wykonywane ręcznie oraz również zdecydowana mniejsza, ilość błędnych zamówień  to efekt wdrożenia naszego oprogramowania.