Nasze realizacje

FunnyCase

 

Funny Case to nowoczesny sklep internetowy, oferujący sprzedaż etui do telefonów komórkowych o zaskakującym designie podążającym za najnowszymi trendami mody. Na rynku istniejemy od 2002 pod nazwą Lock-Tel.

 

 

WYZWANIE

Byliśmy odpowiedzialni za zmianę dotychczasowego oprogramowania, zaprojektowanie nowej grafiki na potrzeby sklepu internetowego z założeniami Responsive Web Design,  a także szereg integracji z zewnętrznym oprogramowaniem.
Zaprojektowanie oraz stworzenie kreatora online do tworzenia własnych etui na telefon oraz rozbudowanie naszego panelu administracyjnego do poziomu zaawansowanego systemu CRM.

Dodatkowo ważnym zadaniem było utworzenie infrastruktury serwerowej w chmurze zdolnej do obsłużenia dużego ruchu na stronie, stworzenie zaawansowanego modułu raportowania sprzedaży i analityki oraz kontroli pracowników

Integracja sklepu internetowego z Allegro

 

 Oprogramowanie sklepu zostało połączone z portalem aukcyjnym Allegro. Integracja pozwala min. na:

  • wystawianie produktów ze sklepu internetowego do serwisu Allegro (skrypt sam pobiera opisy oraz zdjęcia bezpośrednio ze sklepu),
  • import zamówień z Allegro do sklepu internetowego, w tym też kontrola stanów magazynowych,
  • obsługa zamówień z Allegro poprzez sklep internetowy,
  • podgląd tworzonego szablonu allegro,
  • tworzenie nieograniczonej ilości szablonów aukcji,
  • obsługa nieograniczonej ilości kont allegro w sklepie,
  • kontrola kosztów allegro przed wystawieniem aukcji pojedynczej oraz masowych (szacunkowy koszt wszystkich aukcji),
  • obsługa kilku tysięcy zamówień z Allegro dziennie,
  • automatyczne księgowanie wpłat od klientów,
  • monitoring wszystkich aukcji na Allegro, aukcji które są wystawione i te które zakończyły się.

 

Integracja sklepu internetowego z SUBIEKTEM GT

Sprawna i szybka obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych oraz aktualizowanie kategorii i produktów w sklepie internetowym.


Nasza autorska aplikacja została zainstalowana po stronie serwera klienta w środowisku Windows Server i automatycznie synchronizuje bazę danych programu SUBIEKT GT z bazą danych sklepu internetowego.

W skład synchronizacji wchodzi:

  • pobieranie zamówień,
  • kontrola stanów magazynowych,
  • aktualizowanie nowych kategorii wraz z produktami.
     

 

Synchronizacja z firmą logistyczną DPD

 

Sklep FUNNYCASE.PL korzysta z  wygodnej funkcjonalności, która usprawnia proces wysyłki zamówień. Menager wysyłek pozwala m.in. na:

  • automatyczne generowanie protokołów odbioru paczek,
  • komunikację z API spedytora,
  • pobieranie etykietek na paczki,
  • drukowanie eykiet na drukarce Zebra,
  • automatyczną zmianę stanu zamówienia po przekazaniu do wysyłki.

 

 

Integracja sklepu internetowego z Pocztą Polską oraz Inpost

 

Ze względu na małe gabaryty towaru, a także niską cenę etui oraz akcesoriów, klienci przede wszystkim wybierają najtańszą formę wysyłki, którą oferuje Poczta Polska oraz firmę Inpost
Z tego względu oprogramowanie zostało połączone z dostępnym Api aby umożliwić obsłudze sklepu jak najszybsze generowanie listów przewozowych i ich drukowanie na odpowiednich etykietach.

 

Kreator Etui online

 

 

Głównym kanałem sprzedaży sklepu FunnyCase jest możliwość stworzenia spersonalizowanego etui na telefon z własną grafiką lub wybraną spośród bazy sklepu.

Stworzyliśmy kreator online, dzięki któremu klient może stworzyć własne etui. Kilka ważniejszych funkcjonalności kreatora:

  • dodawanie modeli telefonu oraz grafik przez administratora z katalogu FTP (jednorazowo możliwość dodania kilkuset modeli oraz grafik),
  • możliwość wgrania własnej grafiki przez klienta,
  • edycja grafik przez klienta: dodanie tekstu, efektów, tła i innych,
  • kreator dostarcza gotowy projekt dla obsługi sklepu, który trafia bezpośrednio do drukarki bez konieczności jego dalszej obróbki przez pracownika.

 

Panel administracyjny 

Ze względu na bardzo dużą ilość zamówień, priorytetem oprogramowania było jak najbardziej usprawnić  i zautomatyzować obsługę zamówień oraz całej logistyki sklepu.
Sklep obsługiwany jest przez kilka osób jednocześnie i każdy z nich ma przydzielone inne zadania. W związku z tym administrator sklepu ma możliwość tworzenia i przydzielania odpowiednich funkcji dla każdego użytkownika.
Dodatkowo kontroluje prace każdego z swoich pracowników.

Ważnym aspektem panelu administracyjnego jest automatyczne księgowanie wpłat od klientów z różnych kanałów płatności tj: system Tpay, PayU, PayPal, system płatności Allegro (wpłaty natychmiastowe i odroczone), a także księgowanie przelewów tradyjnych z banku BZWBK.

 

I wiele, wiele więcej

Opisane wyżej moduły i funkcjonalności to tylko część nowego systemu eCommerce dla sklepu FunnyCase. Dodatkowo można wspomnieć o zaawansowanym systemie rabatowym wraz z kuponami promocyjnymi, a także daleko idącym powiązaniu sklepu z usługami marketingowymi Google.
 

 

EFEKTY WDROŻENIA I REZULTATY

Wzrost sprzedaży oraz zautomatyzowanie wielu czynności, które do tej pory były wykonywane ręcznie to efekt wdrożenia naszego oprogramowania.
Zaawanasowany kreator etui pozwolił na zdobycie kolejnych klientów.